Bol.com

We willen je iets vragen.

Ook jij bestelt namelijk vast wel eens iets bij bol.com. Als je dat voortaan doet via deze link, dan steun je onze harmonie. Wij krijgen dan namelijk een kleine provisie op jouw bestelling. En jou kost het niets extra! Mooi toch? De harmonie een handje helpen was nog nooit zó eenvoudig. Deel de link gerust ook met al je vrienden, familie, collega's, bekenden, onbekenden, ...

Dankjewel!

Sponsorkliks

Een andere GRATIS manier om onze vereniging te steunen is SponsorKliks. Wanneer men online bestellingen doet bij een van de aangesloten websites, gaat een deel van het aankoopbedrag naar de vereniging die men wil steunen. Wanneer er op de onderstaande afbeelding wordt gedrukt, wordt U doorgekoppeld naar de SponsorKliks pagina van de Harmonie. Vanaf hier kan men bij een gewenste winkel bestellingen doen.

Hiermee sponsort U de Harmonie zonder extra inspanning.